Friday, December 2, 2011

OMBAK RINDU | Alahai!

Assalamualaikum.


Aku baca novel Ombak Rindu time sekolah dulu. Oh serius best! Sampai menangis teresak-esak. Feeling lebih. Sebab tu aku dah malas baca novel cinta Melayu, jiwa aku terseksa. Haha.

Jangan ingat aku update ni sebab aku dah tengok Ombak Rindu versi wayang. Treettttttt! Aku tak tengok lagi. Dan mungkin takkan tengok. Jangan tanya kenapa =.=" Huaaaaaaaaaaa!

Pagi, tak berapa nak pagi tadi, aku celik mata tengok sebelah, roomate dah hilang. Fine, roomate aku memang dah mengidam lama sangat nak tengok Ombak Rinduuuuu. Entah berapa kali dah dia asyik sebut sejak sebulan yang lalu. So, aku anggap dia pergi ke The Mines tengok wayang dengan kawan-kawan dia. Dan anggapan aku memang betul. Untunglahhhhhh. (muka redha)


Baru nak breakfast, errrr aku breakfast pukul 12, HAHA boleh cakap aku brunch lah tu. *buzz buzz* Bunyi mesej masuk ;
Hai dear, dah makan? mama tengah siap nak pi A.Setar dengan Ana n makcik. Kami nak tengok ombak rindu ;-)    -Mama

Terus sentap. Mama pun pi tengok Ombak rindu. huarghhhhhh! Aku balas ciput ja sebab jelesss,

Ok, have fun. :-) farah tak jeles pun.

Tapi boleh pulak aku cakap aku tak jeles? Motif. =.=


15 minit kemudian, *buzz buzz* 

Kakak, mama tengah drive. Kami on the way nak ambik makcik, kami nak pi tengok ombak rindu. Hehehe jangan jeles, nanti kita tengok dekat KL pulak na? Hehe. -Ana

Kami pi A.Setar, tengok ombak rindu!   -Makcik 

2 jam kemudian, *buzz buzz*

Wei farah, ni kami dalam wayang. Mama hang teriak tak berhenti. Haha sensitif betoi. Makcik besa ja, xdak feeling. Haha.   -Makcik

Mama teriak non stop. Aaron aziz hensem. 6x mama teriak.    -Mama


Motif sangat lahhhhhhhhh semua mesej bagi aku jelessss! Padahal depa ada sekali kot, kenapa perlu sorang-sorang menusuk hati aku. Huaaaaaa! Benci arrr macam ni. #merajuk

Huh. Buubooi!

6 899 ohsemm people!:

nana hunny said...

text pending..actualy nak hantar semalam tp mesej sangkut kat draft..
btw, kite sent kat sini jela ea..

"fara, kite kat mines ni..tengok ombak rindu..petang kite balek..by!"

hahaha! sumpah awesome cte tu..rugi besar kalau tak tengok..

♥ the Dutchess said...

Nana : MOTIFFFFF jugak lagi sorang =.="""

haha. Takpelah, dah merajuk sangat dah ni.

Benci arrrrrr :(

nana hunny said...

alalala..sian rumet..takpe2..nanti download, kite bg fara tengok ea..hehe

farhanasyakirah said...

HAHAHHAHAHHAHAHHA. i shukewwww post u kalieww niewwww.. HAHAHHA :D

♥ the Dutchess said...

farhanasyakirah: xpayah nak shukeww sgt larrr =.=""" huaaaaaaaa

♥ the Dutchess said...

farhanasyakirah: xpayah nak shukeww sgt larrr =.=""" huaaaaaaaa

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)