Thursday, February 9, 2012

Cuba Try SMADAV


Korang pernah tak files dalam korang punya pendrive or hard disk 
jadi shortcut? Ataupun hilang?

Aku selalu sangat =.="
Itulah akibat selalu cucuk merata tempat ikut suka hati.
Terpaksa okay! Grrr.
Untuk tujuan study, dan cerita Korea. Apa salahnya?
Cuma tanggung derita virus berlambak #___#

Aku dah guna Kaspersky, Avira dan seangkatan yang lain.
Tapi semua tak boleh protect sangat pun.
Files yang hilang tetap hidden. 

Aku kecewa.

Tapi sekarang aku guna SMADAV.
Not really sure how to pronounce it,
tapi ianya datang dari Indonesia.

Korang mesti cakap, apa barang ni?
Trusted program ke.
Yes, bagi aku sangat trusted!

Aku dah guna sebulan actually.
Dan semua pendrive dan hard disk Alhamdulillah dah sihat :)
It just take few seconds to recover all.
Boleh sengih semua files unhidden, orang cucuk laptop aku pun aku tak kisah.


Try download sini :
SMADAV 2012

Aku just sharing. Antivirus paling best aku pernah guna. :)
Mula-mula first full scan agak lambat, sebab berlambak sangat kan virus. Lepas tu zappppp! laju ja dia recover. Hoyeahhhh ^__^

p/s : First time entry out of the box. Techno freak :P

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)