Wednesday, February 8, 2012

Semakin Hari Semakin Pelik


Aku dah tak boleh minum Milo, tapi addicted dekat Horlicks. Sampai sekarang aku fikir, kenapa aku boleh tinggalkan minuman feveret sejak azali tu? Musykil. Tengok bungkusan hijau Milo tu dekat kedai pun macam "Arghhh takmao lalu ikut sini". 

Semakin lama semakin meluat dengan laksa. Ohmaiiii! Serius ni, aku dah tak berapa suka laksa. Macam nak replace something crunchy sebagai makanan feveret. Tapi apakah?

Lepas tu jadi macam tak suka bau perfume sendiri. Pelik aku dah tak suka bau sexyyy menggoda, sebaliknya kalau boleh aku nak pakai perfume lelaki. Macam wangi pulak walaupun bau kuat, macam nak pinjam perfume Yusrin punya. Mereng dah aku =.= but it is true!

Sebelum tidur aku mesti check kunci pintu rumah, window lock semua sampai dapur. Walaupun memang pasti dah terkunci, tapi aku check jugak. Oh lagi satu aku double check dekat bilik wardrobe, check iron. Tu macam tempat wajib, bangun tidoqq sebelum tidoqq mesti aku check, dan cabut plug. Takut terbakar, padahal takda orang guna pun iron tu. Pelikssss.

Aku dah tak pakai shawl langsung, pakai bawal sahaja. Agak pelik sebab hilang nafsu, tapi tak berapa pelik dah. Dan aku dah suka naik motor, maaf bukan aku bawak motor, adik aku yang bawak aku. Macam cool pulak. Padahal dulu benci motor. Pelik sangat dah. 


Semua dah bertambah pelik, nasib muka tak jadi pelik. Fuhh. 
Ok buubooii!

p/s : Hormon membesar agaknya. #not funny

8 899 ohsemm people!:

C.M.Hasib CH said...

waa.. aku hantu milo!! waaa.. milo.. miloo.. miloo...

farhanasyakirah said...

motorrr. hahahhahaa. :D

MISS LANZA said...

dia suh hg p kawen cpt2 tuh..bg normal balik.
gila pelik hg ta suka laksa.
hehehe

♥ the Dutchess said...

C.M Hasib : waa. Maaflah hantu milo, aku dh tak minat milo -___- haha

♥ the Dutchess said...

farhanasyakirah : vrommmmmm! Hehe

♥ the Dutchess said...

Miss Lanza : Awwww tak sampai lagi la seru kahwin. Doa je lah ;) hehe, betoi weh, tp mmg pelik aku dh muak laksa. Hmm

syakey said...

gambaq comeyyy! :D

♥ the Dutchess said...

Syakey : tenkiu! Haha. ;)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)