Sunday, February 26, 2012

Setelah Seminggu

Assalamualaikum.

Rutin dah semakin tenang malah membosankan, setelah 5 hari bertungkus lumus mendaftar subjek. Grrr bayangkan jadi tunggang langgang jugak walaupun dah daftar awal-awal hari tu dalam e-SMP. Dari fakulti, kena lari pergi Bahagian Akademik. Cuba bayangkan...... Bertong-tong jugak lah peluh masam aku. hueeekkk! Tak payah cakap betapa SERONOK naik bas sardin setiap hari dari kolej -___- #redha Mama cakap, itu lumrah pelajar, tapi aku rasa ni bukan lumrah ataupun ordinary routine anymore, this is already student right abusement! Dan dengan itu, aku tengah persuading Encik Shukri to let me drive car here next semester ~___~ Doakan aku berjaya.

Semester ni aku kena ambil ko-Ko, boling menjadi pilihan. Jangan gelak walaupun aku tak reti sangat punggg main boling. Tapi best lah tak payah main panas. I likeeeeee ;) #choosy

Oh, aku juga dah menjadi semakin rajin dalam kehidupan seharian. Alhamdulillah, tak tangguh solat dah, selalu masak nasi sendiri and basuh baju sendiri setiap hari :) Aku still dalam proses menjadi  umat dan manusia yang berguna. Masih mencuba menjadi matang :)



Selamat study kawansss!
Good luck for your life. Insyaallah :)


0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)